Tengok sosok tubuh Saharman ni, kami rasa macam tengok ayah sendiri.

Lama kami perhati raut wajahnya…

Fizikal muka cengkung,

Badan kurus melidi,

Jalan membongkok.

Saharman cerita, kedua-dua saluran jantungnya dah lama tersumbat tapi tak dapat nak buat pembedahan.

 

“Kita ni bukan orang senang. Itu pun isteri saja yang bekerja. Saya tak boleh kerja sebab asyik pengsan dan dada berombak laju,” luahnya.

 

Jantung tersumbat boleh bawa maut!!

Kami tanya doktor yang merawatnya, beliau cadangkan untuk Saharman buat prosedur stent secepat mungkin. 

Prosedur stent adalah untuk membuka semula saluran yang tersumbat agar jantung dapat dipam dengan baik. 

Tapi, dalam keadaan yang tak boleh bekerja dan isteri bekerja sebagai pump attendant, kos pembedahan RM10,000 terlalu besar bagi mereka berdua.

Jom jiwa baik!

Kita kurangkan beban yang Saharman tanggung boleh?

Kalau lah Saharman ni ayah kita, mesti kita tak sanggup tengok dia sakit kan?

TABUNG MYHEART RM500
TABUNG MYHEART RM250
TABUNG MYHEART RM100
TABUNG MYHEART RM50
TABUNG MYHEART RM30

Anda juga boleh salurkan sokongan anda melalui:

Nama Akaun: PERTUBUHAN KESIHATAN JANTUNG MALAYSIA (MYHEART)
Bank: CIMB
No. Akaun: 8603092023
Rujukan: SAHARMAN

May Allah S.W.T rewards you [with] goodness. Support by sharing this campaign with others:
THE STORY OF US

We exist to create a better world by touching many hearts one at a time.

MyFundAction is a non-profit organization runs by Youth that embraces love and passion through volunteerism and entrepreneurship.

SH-G-26, Pangsapuri Perkhidmatan Knox Wawasan, Jalan Sungai Burung 32/68, Seksyen 32, Bukit Rimau, 40460 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
© All Rights Reserved 2021 · MyFundAction · Reg No : PPM-006-14-07052014

Support Jantung Campaign Now

May Allah S.W.T rewards you [with] goodness.
(PPM-006-14-07052014)